O PROXECTO BUSERANA VIAXA ATA MUROS, PARA MOSTRAR O SECADO DO CONGRO

Logo de que Madó Santos, técnico de cultura do concello de Muros e membro da comisión organizadora das Xornadas de cultura mariñeira Muros Mira ao Mar se puxera en contacto co  Proxecto Buserana , mostrandose interesada polo traballo feito dende este proxecto como promoción da cultura mariñeira, especialmente o secado do congro, estableceuse unha colaboración para que o Concello de Muxía mostrara o proceso de secado do congro nas Xornadas de cultura mariñeira “Muros mira ao mar”.

Así, o venres 5 de xullo ás 19,00 da tarde, na fábrica de Sel de Muros, Xan Fernández Carrera e Antonio Paz Pardiñas expricaron o proceso de secado do congro, xunto con Socorro Leal,- de Muros- que falou do afumado.

Ademais colaboramos coa mostra de fotografías sobre o secado do congro, onde tamén se puido ver a escultura Secadoiro de congro, de Viki Rivadulla e Rolando Barrientos.

Como parte desta colaboración entre ambos concellos, no Mercado das Rutas do mar de Muxía, en agosto, poderase ver unha recreación do afumado da sardiña, que aportará o Concello de Muros, con Socorro Leal.

Moitas grazas ao Concello de Muros, e especialmente a Madó e á Comisión organizadora das Xornadas, por convidarnos e , sobre todo, por contribuir á conservación e posta en valor do noso patrimonio inmaterial!

Escultura SECADOIRO DE CONGRO, de Viki Rivadulla e Rolando Barrientos